سئو چیست؟ – راهنمای مبتدیان


هر روز بیش از یک میلیون پست وبلاگ منتشر می شود، اما تنها پست های برتر از طریق موتور جستجو به مخاطبان مورد نظر می رسند.

با این همه محتوا در وب، چگونه برنامه ریزی می کنید که در چنین فضای شلوغی به مخاطبان هدف خود برسید؟

این دقیقاً جایی است که سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) برای صرفه جویی در روز قدم می گذارد. دستیابی به افرادی که نوع محتوایی را که ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند (یعنی مخاطبان هدف شما) ارتباط زیادی با درک روش جستجوی آنها برای نقطه مورد علاقه خود و همچنین رتبه‌بندی موتورهای جستجو نتایج بالقوه برای جستجو دارد.

بنابراین، سئو چیست و چگونه کار می کند؟ چگونه سئوی وب سایت خود را انجام دهیم؟ همه چیز در این راهنمای دقیق پوشش داده خواهد شد. بنابراین برای یک طوفان فکری سریع سئو محکم بمانید.

در اینجا برخی از موضوعاتی است که در این راهنمای مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب
1. تعریف SEO1.1. کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید کلاه سیاه کلاه سفید2. دو روی یک سکه: On-Page و Off-Page SEO3. On-Page بهینه سازی 3.1 بهینه سازی وب سایت طراحی و طراحی کلی معماری به پایان رساندن زمانبندی برای بهینه سازی خزنده های بهینه سازی پروتکل Markup3.2 Research Word StructureImage Alt TagsInterlinking4. Off-Page Optimization4.1. اقتدار 4.2. Age Of The Domain4.3. نرخ پرش 4.5. لینک‌های ورودی تصاویر ارسال‌شده مهمان همه می‌خواهند ساختمان پیوند شکسته‌شده پرداخت برای سایت‌های LinksGov و Edu افزودن ارزش به یک بلاگ معتبر4.6. عوامل جغرافیایی و سیگنال های اجتماعی سیگنال های رسانه های اجتماعی زبان
1 تعریف سئو
هدف از سئو این است که یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. متخصصان در این زمینه این کار را از طریق مجموعه ای از فرآیندهای بهینه سازی انجام می دهند که برخی از آنها بر روی محتوا و وب سایت اعمال می شود، در حالی که برخی دیگر بر روی پارامترهای خارج از سایت تمرکز می کنند.

علاوه بر این، سئو همچنین به دنبال رتبه بندی یک وب سایت خاص برای پرس و جوهایی است که مربوط به جایگاه وب سایت شما هستند.

مهم نیست که محتوای شما چقدر خوب است یا وب سایت شما چقدر خوب طراحی شده است، اگر در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) رتبه خوبی نداشته باشید، همچنان بدون ترافیک گیر خواهید کرد.

وقتی نگاهی به نحوه توزیع CTR (نرخ کلیک) بین موقعیت‌های صفحه اول بیندازیم، همه چیز جالب‌تر می‌شود.

میانگین CTR برای اولین نرخ SERP (منبع: advancedwebranking.com)

32.28٪
16.59٪
10.24٪
7.08٪
5.13٪
3.82٪
2.92٪
2.28٪
1.80٪
1.46٪
اکثر افرادی که به دنبال چیزی هستند هرگز از صفحه اول نتایج جستجو فراتر نمی روند. طبق گزارش HubSpot، این تعداد در سال 2014 به 75 درصد رسید.

آن را با CTR که در بالا ارائه کردیم جفت کنید و متوجه می شوید که با رتبه بندی در صفحه دوم چقدر ترافیک را از دست داده اید.

در حالی که می‌توانید برگه‌های سریع و نکات ساده‌ای را پیدا کنید که قرار است تلاش‌های سئوی شما را سریع و بی‌هدف کند، حقیقت این است که چنین چیزی وجود ندارد. بسیاری از این مقالات سطحی برخی از جنبه‌های فرآیند بهینه‌سازی را پوشش می‌دهند و اگرچه سئو به‌طور نامفهومی پیچیده نیست، اما باید به طور کامل انجام شود، نه از طریق میانبرها.

در این راهنما، ما قصد داریم کل فرآیند را تشریح کنیم و سعی کنیم SEO را به طور کلی روشن کنیم و توضیح دهیم که چرا این فقط یک کالا یا جنبه بازاریابی دیگری نیست. سئو تمام جنبه هایی را در بر می گیرد که حضور شما در وب را موفق و سودآور می کند.

کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

برای درک سئو، ابتدا باید در مورد تقسیم بین دو فلسفه اصلی صحبت کنیم.

در بیشتر موارد، زمانی که افراد به سئو اشاره می کنند، در مورد سئو کلاه سفید صحبت می کنند که در این راهنما قصد داریم به طور مفصل به آن بپردازیم.

تا آنجا که به رویکردهای سئو کلاه سیاه مربوط می شود، ما فقط می خواهیم لبه های خشن را به شما ارائه دهیم زیرا به دلایل مختلف آن را ترجیح نمی دهیم.

کلاه سیاه
همانطور که از نامش پیداست، ارتباط بسیار کمتری با مخاطب دارد و به خواسته‌های او نمی‌پردازد. هدف این است که با هر وسیله ای که لازم باشد (با شکستن و خم کردن قوانین) تا حد امکان در معرض دید قرار بگیرید.

این نوع رویکردها بیشتر توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند چند هزار دلار درآمد داشته باشند و سپس ناپدید شوند.

در بیشتر موارد، آنها ناپدید می شوند، زیرا گوگل در مورد وب سایت هایی که از ترفند برای رتبه بندی استفاده می کنند، به شدت پایین می آید.

به خاطر داشته باشید که وقتی از کلاه سیاه استفاده می کنید، ممکن است سریع در معرض قرار بگیرید اما این رویکرد پایدار نیست. هنگامی که به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری می‌شوید، قطعاً رتبه‌بندی مطلوب خود را از دست می‌دهید یا در برخی موارد حتی از فهرست خارج می‌شوید، به این معنی که در نتایج جستجو ظاهر نمی‌شوید – EVER.

بعد از اینکه این اتفاق افتاد، دو گزینه برای شما باقی می ماند.

یک: شما می توانید دامنه خود را رها کنید و به استفاده از همان رویکرد روی دیگری بروید، اساساً از ابتدا شروع کنید.

گزینه شماره دو این است که با یک متخصص سئو کلاه سفید تماس بگیرید تا اقدامات اشتباه خود را اصلاح کنید. این روند بسیار طولانی تر است و


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *