بهینه سازی موتور جستجو چیست و چرا باید به آن اهمیت بدهم؟


بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند بهبود جنبه های داخلی و خارجی یک وب سایت یا صفحه وب برای افزایش دید ارگانیک آن برای موتورهای جستجو است. سئو شامل ویرایش کد HTML وب سایت و محتوای آن به منظور سازگاری بیشتر با موتورهای جستجو و سپس تبلیغ سایت برای افزایش ارتباط آن در وب است.

هنگامی که موتورهای جستجو از حضور وب سایت شما مطلع می شوند، کد و محتوای سایت شما را اسکن می کنند و اطلاعات را فهرست می کنند. موتورهای جستجو محتوای وب سایت را برای تعیین زمان و مکان نمایش وب سایت شما در صفحه نتیجه موتور جستجو تجزیه و تحلیل می کنند.

محتوای صفحه (متن نمایش داده شده در یک صفحه وب) باید دعوت کننده، جامع و – در محدوده معقول – تا حد امکان حاوی کلمات کلیدی سایت باشد.

برخی از موتورهای جستجو، از جمله Google®، هنگام تعیین اهمیت و رتبه سایت شما به تعداد وب سایت هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند توجه ویژه ای می کنند. به این پیوندهای خارجی، پیوندهای برگشتی می گویند.

چرا باید به سئو اهمیت بدهم؟
شما عبارت ‘موقعیت، مکان، مکان!’ و اهمیت آن هنگام خرید املاک تجاری. همین امر در مورد قرار دادن وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو نیز صدق می کند. طبق تحقیقات انجام شده، هر چه سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.

ترافیک با کیفیت به معنای افزایش درآمد و تبلیغات بیشتر است. ترافیک موتورهای جستجو می تواند منجر به موفقیت یا شکست یک سازمان شود.

هدف سئو این است که وب سایت شما را در چند صفحه برتر صفحه نتایج جستجوی pdat قرار دهید. این کار آسانی نیست. افزایش رتبه در موتورهای جستجو به زمان زیادی نیاز دارد و به اصلاح مداوم نیاز دارد.

برای کمک به شما در این فرآیند، Search Engine Visibility شما را از طریق بهینه سازی وب سایت خود برای گنجاندن موتور جستجو راهنمایی می کند. مشاهده موتورهای جستجو سایت شما را با اعمال قوانین مختلف بر اساس آنچه که موتورهای جستجو هنگام بازدید از سایت شما می بینند، تجزیه و تحلیل می کند. مشاهده موتور جستجو نتایج تجزیه و تحلیل را گزارش می کند و اقداماتی را پیشنهاد می کند که می توانید برای بهبود بهینه سازی سایت خود انجام دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *