هر روز، میلیونها نفر برای یافتن پاسخ، کشف محصولات جدید و برای تغذیه کنجکاوی به موتورهای جستجو مراجعه میکنند. در جامعه امروزی، موتورهای جستجوی وب مانند گوگل یا بینگ به عنوان یک توسعه دهنده برای مغز شناختی عمل می کنند و به فرآیند فکر کمک می کنند. یک تمرین خوب این است که خدمات سئو را برای استفاده از این کنجکاوی ها پیاده سازی کنید. سئو مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است.
این مقاله اهمیت این افزونههای مغزی فنآوری (موتورهای جستجو) را برای یک کسبوکار نشان میدهد، و همچنین نشان میدهد که چگونه SEO شرکتها را قادر میسازد تا آن مشتریان کنجکاو را هدف قرار دهند. اطلاعات ارائه شده علاوه بر این، شما را راهنمایی می کند تا خدمات ایده آلی را برای بهینه سازی نتایج موتور جستجوی خود انتخاب کنید. اگر سؤالات بیشتری در مورد بهینهسازی موتور جستجو دارید، میتوانید از خدمات یک آژانس SEO حرفهای مانند SEO Design Chicago استفاده کنید.
شکستن مخفف سئو…
مخفف شکسته سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است. سئوی محلی نوعی سئو است که از اطلاعات موقعیت مکانی کاربر برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند. این یک روش بازاریابی دیجیتال است که بر هدایت ترافیک با کیفیت به سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجو تمرکز دارد.
سه مؤلفه اصلی وجود دارد که همه خدمات سئو را شامل می شود: کمیت ترافیک، کیفیت ترافیک و نتایج ارگانیک. در زیر توضیحی بدون بستهبندی درباره هر مؤلفه ارائه شده است، اما برای جزئیات بیشتر به سایتی مراجعه کنید که جزئیات بیشتر بخشهای کار پشت بهینهسازی موتور جستجو را نشان میدهد.
1. مقدار ترافیک
از طریق خدمات سئو، دید کلی و هجوم به وب سایت شما شروع به افزایش خواهد کرد. افزایش ترافیک، همراه با ترکیبی از روشهای دیگر، سایت شما را قادر میسازد تا در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) بالاتر قرار گیرد. این بسیار مهم است، زیرا اکثر مردم هنگام جستجوی اطلاعات روی صفحه دوم کلیک نمی کنند.
2. کیفیت ترافیک
سئو برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان بالقوه ای کار می کند که در حال جستجو برای محصولات مرتبط با صنعت شما هستند. از طریق این الگوریتم، یافتن مخاطب هدف به راحتی انجام می شود. با جذب مخاطبی که قصد خرید یک محصول مرتبط را دارند، به طور همزمان سرنخ و فروش بالقوه خود را افزایش می دهید. به همین دلیل است که یکی از جنبه های حیاتی بازاریابی دیجیتال امروزی است.
3. نتایج جستجوی ارگانیک
ترافیک ارگانیک هر ترافیک یا SERP رایگانی است که نیازی به پرداخت هزینه برای آن ندارید. اکثر موتورهای جستجوی رایگان، مانند گوگل یا یاهو، الگوریتم هایی را برای یافتن بهترین نتایج برای جستجوها پیکربندی کرده اند. این بدان معنی است که موتور جستجو انتخاب می کند که کدام صفحات بیشتر از سایرین بازدید داشته باشند. جستجوی ارگانیک به یک خروجی برای تبلیغات و بازاریابی رایگان تبدیل می شود.
سه دلیل برای اینکه SEO برای همه مشاغل مهم است
فراتر از این دلیل واضح که سئو باعث بهبود دید و جستجوی سایت می شود، این سرویس جنبه های مفید بی شماری را برای یک شرکت فراهم می کند. در زیر فقط 3 دلیل از بسیاری از دلایلی که کسب و کار شما باید خدمات سئو را پیادهسازی کند آورده شده است، اما مزایای بیپایانی برای بهینهسازی موتورهای جستجو وجود دارد.
1. موتورهای جستجوی ارگانیک اکثریت ترافیک آنلاین را تشکیل می دهند.
بازار جستجو تحت سلطه بازیگران بزرگی مانند گوگل، یاهو، بینگ، یاندکس و تعداد بیشماری دیگر است. با توجه به آنچه گفته شد، کسانی که به اینترنت دسترسی دارند بیشتر از آن به این موتورهای جستجوی ارگانیک برای پاسخ مراجعه می کنند. سئو چیزی است که ما روزانه از آن استفاده می کنیم تا پایگاه ترافیک بالقوه یک شرکت را افزایش دهیم.
2. سئو قابل سنجش است.
از طریق تجزیه و تحلیل مناسب و ردیابی روندها، داده ها افزایش کلی ترافیک را به دلیل خدمات سئو نشان می دهد. یکی از راههای اندازهگیری اثرات سئو، رتبهبندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است.
ردیابی موقعیت سایت خود و تماشای آن به طور مداوم به سمت بالا حرکت می کند، راهی بدون زحمت برای اثبات پیشرفت است. از طریق ابزارهای مناسب و شرکت های آگاه به سئو، می توان افزایش درآمد و تبدیل کلی حاصل از سئو را بیشتر نشان داد. اگر مطمئن نیستید که سایت شما در کجا قرار دارد، طراحی سئو شیکاگو خدمات تحلیل سئو را ارائه می دهد.
3. افزایش اعتماد و اعتبار در بین مصرف کنندگان.
با گذشت زمان، سئو به ایجاد یک رابط کاربری مثبت کمک می کند که به راحتی قابل کشف باشد. اما کسب قدرت در موتورهای جستجو فقط به شما واگذار نمی شود. قابل اعتماد بودن باید کسب شود و سایت ها باید معیارهای خاصی را داشته باشند.
هنگام ایجاد اعتماد و اعتبار، عناصری مانند رفتار مثبت کاربر یا سیگنالهای یادگیری ماشینی در نظر گرفته میشوند. با صبر و ثبات، سئو به شرکت شما کمک می کند تا اطمینان مصرف کنندگان را به دست آورد و آگاهی از برند مشخصی ایجاد کند.
سئو چگونه کار می کند؟
یک کلمه: الگوریتم ها هر موتور جستجو الگوریتم پیچیده خود را دارد که انواع اطلاعات را جمع آوری می کند تا مشخص کند کدام سایت ها مفیدترین اطلاعات را در اختیار جستجوگر قرار می دهند. الگوریتمها بسیاری از فاکتورهای رتبهبندی مانند برچسبهای عنوان، بک لینکها یا زمان بارگذاری سرعت صفحه را قبل از اینکه در نهایت تعیین کنند که سایت شما روی کدام SERP قرار میگیرد، در نظر میگیرد.
به منظور درک واقعی جنبه های فنی سئو، آن را