هر کسبوکاری میتواند از قدرت سئو برای هدایت ترافیک بیشتر به وبسایتهای خود و افزایش سرنخ و درآمد استفاده کند.
این لیست از سوالات متداول یک نقطه شروع عالی برای کمک به شما در طول فرآیند است.
سئو چگونه کار می کند؟
سئو که با نام بهینه سازی موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، نحوه عملکرد موتورهای جستجو، آنچه افراد جستجو می کنند و کلمات کلیدی برای مخاطبان هدف شما موثر هستند را تجزیه و تحلیل می کند.
با سئو، دید وب سایت شما زمانی که موتورهای جستجو وب سایت شما را می خزند افزایش می یابد. همانطور که آنها سایت شما را می خزند، محتوا را برای نمایش در نتایج موتور جستجو فهرست می کنند.
با این حال، همه مطالب ایندکس نمی شوند. موتورهای جستجو در حین انجام فرآیند خزیدن، محتوایی را که ایندکس کنند و چه محتوایی را فهرست نمی کنند، انتخاب می کنند. بر اساس زمینه، آنها شروع به اختصاص کلمات کلیدی به صفحات می کنند.
کلمه کلیدی چیست؟
کلمه کلیدی عبارت جستجویی است که کاربر وقتی می خواهد چیزی خاص را پیدا کند در موتورهای جستجو وارد می کند. یک عبارت جستجو می تواند عمومی، گسترده، خاص و طولانی باشد.
مثال کلمه کلیدی
فرض کنید یک برند آنلاین دارید که گردنبند می فروشد. یک عبارت اصلی جستجو می تواند یک گردنبند باشد.
اما، راه های زیادی وجود دارد که می توانید این کلمه کلیدی را تفسیر کنید.
مثلا:
گردنبند
گردنبند مروارید
گردنبند برای دوست دختر
چگونه گردنبند شکسته خود را تعمیر کنم؟
فروش گردنبند
از کلمات کلیدی می توان برای ایجاد محتوای جدید یا به روز رسانی محتوای موجود استفاده کرد. مانند وبلاگ ها و صفحات محصول. این امر دید وب سایت شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند به مخاطبان هدف خود برسید.
موتور جستجو چیست؟
موتور جستجو یک فهرست آنلاین است که افراد می توانند افراد، مکان ها و چیزها را در اینترنت جستجو کنند. معروف ترین موتور جستجو گوگل است. سایر موارد عبارتند از بینگ، یاهو، و اسک.
سئو چگونه می تواند به شرکت من کمک کند؟
سئو کمک می کند تا کسب و کار شما به سرعت و به راحتی توسط مشتریان بالقوه پیدا شود. اگر می خواهید محصولاتی را در وب سایت خود بفروشید و باید مشتریان را به سمت آن سوق دهید، سئو می تواند به شما کمک کند. اگر صفحات محصول شما سئو بهینه شده باشد، شرکت و محصولات شما در نتایج جستجو بالاتر ظاهر می شوند.
چه مدت طول می کشد تا SEO نتایج را نشان دهد؟
سئو یک فرآیند ثابت است.
ممکن است چندین هفته تا چند ماه طول بکشد تا تاکتیکهای SEO شما نتایج مورد نظر شما را نشان دهد.
تفاوت بین جستجوی پولی و جستجوی ارگانیک چیست؟
هر دو مهم هستند و تمرکز یکسانی دارند: افزایش ترافیک وب سایت و ارتباط با مخاطبان هدف.
ترافیک جستجوی ارگانیک
جستجوی ارگانیک ترافیک «رایگان» است که از نتایج موتورهای جستجو بر اساس محتوا و کدگذاری سایت شما به وب سایت شما ارسال می شود. برخی از نمونه ها عبارتند از کلمات کلیدی، بک لینک و نقل قول های محلی.
ترافیک جستجوی پولی
یک روش رایج جستجوی پولی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.
شما بر اساس کلیک ها، برداشت ها یا معیارهای دیگر به وب سایت، پلت فرم رسانه های اجتماعی یا موتور جستجو هزینه می پردازید. راههای متنوعی برای هدف قرار دادن تبلیغات PPC برای دستیابی به مخاطبان مرتبط با محصولات و خدمات شما وجود دارد.
هنوز قدرت سئو را احساس می کنید؟
شما تقریباً آنجا هستید! برای راهنماییهای بیشتر درباره بهینهسازی وبسایتتان، امروز با متخصصان بازاریابی ما تماس بگیرید. ما می توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم تا به شرکت قدرتمند و موفقی تبدیل شود.