اصول سئو برای کارآفرینان: نکات آسان برای بهینه سازی وب سایت شما


یکی از کلیدهای آشکار برای رشد یک کسب و کار، معرفی به افرادی است که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. خبر عالی! تحقیقات نشان می دهد که بیش از 90 درصد از مردم هنگام ارزیابی خرید از اینترنت استفاده می کنند. به عبارت دیگر، اینترنت پر از افرادی است که به دنبال شما هستند.

اما چگونه می توانید آنها را وادار کنید تا وب سایت شما را پیدا کنند؟

دو گزینه وجود دارد: یا ترافیک را با خرید تبلیغات آنلاین خریداری می کنید یا خیر. اگر شما یکی از 100 درصد افرادی هستید که گزینه های رایگان را به گزینه های پولی ترجیح می دهند، این مقاله برای شما مناسب است.

گزینه رایگان بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

سئو چیست؟
این اصطلاح به تکنیک هایی اشاره دارد که می توانید از آنها برای بهبود رتبه وب سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کنید. اگر می‌خواهید ترافیک اینترنت رایگان بیشتری جذب کنید، این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید و درست انجام دهید.

سئو زمانی می تواند پیچیده شود که شما عمیقاً در آن جستجو کنید. اما، درک اصول اولیه و پیاده سازی آنها در سایت برای شما نسبتاً آسان است. و فقط با پوشش دادن ABC ها، در بسیاری از موارد کسب و کار خود را جلوتر از رقبا قرار می دهید.

یک دستور العمل ساده سئو
در اینجا نحوه انجام آن آمده است

ابتدا به وب سایت خود نگاهی بیندازید و آن را طوری ساختار دهید که هر صفحه حول یک موضوع واحد ساخته شود.

شما می خواهید این کار را انجام دهید زیرا موتورهای جستجو هدفشان این است که اطلاعاتی را که برای اولین بار به دنبال آن هستند، هر بار در اختیار کاربران قرار دهند. برای انجام این کار، آنها باید محتوای صفحات وب شما را درک کنند.

کار را برای موتورهای جستجو آسان تر کنید
با ساختن هر صفحه از وب سایت خود حول یک موضوع واحد، طبقه بندی صفحه شما و ارائه آن در صورت مرتبط بودن با یک موضوع را برای آنها بسیار آسان تر می کنید.

در مرحله بعد، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که برای بهینه سازی هر صفحه استفاده می کنید. به کلمات کلیدی فکر کنید که مردم بیشتر برای یافتن اطلاعات ارائه شده توسط آن صفحه استفاده می کنند.

چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید
انتخاب های خود را برای 5 تا 10 کلیدواژه مرتبط با صفحه یادداشت کنید.
به Google AdWords بروید. اگر قبلاً یک حساب Google ندارید، یک حساب ایجاد کنید. رایگان است.
پس از ورود به گوگل ادوردز، به منوی Tools رفته و Keyword Planner را انتخاب کنید.
جستجوی کلمات کلیدی جدید و ایده های گروه تبلیغات را انتخاب کنید. این شما را به صفحه ای می رساند که در آن می توانید کلمات کلیدی را که یادداشت کرده اید و همچنین آدرس صفحه ای که بهینه سازی می کنید و دسته بندی محصول/خدمت خود را وارد کنید.
پس از وارد کردن اطلاعات خود بر روی دکمه دریافت ایده کلیک کنید.
درست در زیر نمودار روندهای حجم جستجو، دو تب را مشاهده خواهید کرد. ایده های گروه تبلیغات و ایده های کلیدواژه. روی تب ایده های کلیدواژه کلیک کنید. رسیدن به آن کمی پیچیده بود، اما این صفحه جادویی است.
در اینجا، می توانید عبارات جستجوی خود (کلمات کلیدی را که یادداشت کرده اید) وصل کنید و میانگین جستجوهای ماهانه هر یک از آنها را بیابید. اکنون می‌دانید که آیا مردم واقعاً کلمات کلیدی‌ای را که شما پیدا کرده‌اید جستجو می‌کنند یا خیر و هر چند وقت یک‌بار این کار را انجام می‌دهند. شما می خواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی که صفحه خود را برای آنها بهینه می کنید تا حد امکان محبوب هستند و در عین حال بسیار مرتبط با موضوع صفحه شما هستند.
در زیر عبارات جستجوی خود، پیشنهادهای کلمات کلیدی گوگل و همچنین میانگین جستجوهای ماهانه خود را خواهید یافت. به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با میانگین جستجوی ماهانه بالا باشید.
اکنون، فهرست نهایی خود را از پنج کلمه کلیدی مرتبط با بالاترین میانگین جستجوی ماهانه تهیه کنید. اینها کلمات کلیدی مورد نظر شما برای بهینه سازی صفحه وب شما خواهند بود. احتمالاً ترکیبی از برخی از کلمات کلیدی خودتان و کلماتی است که گوگل به شما پیشنهاد کرده است.
بعد، درخت سئوی خود را ایجاد کنید. این سندی است که در آن شما شش جزء مهم بهینه سازی را برای هر صفحه وب به عنوان مرجعی برای استفاده در هنگام تهیه محتوای خود دنبال می کنید. در اینجا به نظر می رسد.

بهینه سازی موتورهای جستجو – درخت سئو
صفحه نامComponentDetails
صفحه اصلی کلمات کلیدی بهینه سازی موتورهای جستجو
بازاریابی آنلاین
نکات سئو
بازاریابی سئو
آموزش سئو
عنوان صفحه بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
نکاتی برای کسب و کارهای کوچک
توضیحات صفحه بهینه سازی موتورهای جستجو برای مشاغل کوچک و متوسط. چگونه می توانید به راحتی رتبه وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.
سرفصل ها
(H1، H2، و غیره) مثال:
H1 = بهینه سازی موتورهای جستجو برای مشاغل کوچک و متوسط
H2 = نکات سئو برای بازاریابی آنلاین شما
برچسب‌های ALT تصویر درخت سئو، یک ابزار رایگان سئو
ساختار URLwww.bestseotips.ca
کلید واژه ها
لیست پنج کلمه کلیدی مورد نظر خود را برای صفحه وارد کنید. نوشتن آنها در اینجا به شما کمک می کند تا سایر اجزا را بهینه کنید.

عنوان صفحه
موتورهای جستجو برای درک محتوای صفحه به عنوان صفحه نگاه می کنند که به عنوان برچسب عنوان نیز شناخته می شود. آنها همچنین آن را در صفحات نتایج جستجو نشان می دهند، همانطور که در زیر مشخص شده است:

عناوین صفحات باید منحصر به فرد باشند و مهمترین کلمه کلیدی مورد نظر برای آن صفحه را در بر گیرند. عنوان باید آنقدر قانع کننده باشد که علاقه به 60 کاراکتر یا کمتر را برانگیزد. همچنین توجه داشته باشید که کلمات در ابتدای عنوان دارای وزن سئو بیشتری نسبت به کلمات بعدی هستند. بنابراین، باید سعی کنید عنوان خود را با کلمه کلیدی خود شروع کنید.

توضیحات صفحه
موتورهای جستجو توضیحات را در زیر عنوان هر صفحه در صفحه نتایج نمایش می دهند تا به جستجوگران کمک کنند بهترین لینک را برای کلیک کردن روی آن تعیین کنند. مثال زیر را ببینید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *